Отново времето в планината беше прекрасно. След вчерашните приключения, днес отново щяхме да се спуснем по Витошко лале и туристическата пътека от Алеко до Симеоново. Днес и аз взех ските и ми се щеше да стигнем с тях до колата, без да ползваме такси.
Отново се качихме с лифта от Симеоново. Без да се бавим тръгнахме към пистата. Днес бях се оборудвал с фотоапарата за снимки и видео. Ето и моменти от приключението.

Спускане към и по Витошко лале

В долната и стръмна част взех Кристиян в краката си и слязохме определено по-сигурно и безопасно от вчера.

По пътя към междинна станция

Почивка на междинна станция след около 1 час ски разходка.

Надолу към Симеоново

Кратка игра сред девствения сняг и на прекрасно време. При такъв смях на децата ми се ще всеки ден да можем да идваме тук.

Последните 2-3 километра.

Отново умората при малкия скиор се прояви и от време на време го взимах в краката си. Но след кратка почивка отново искаше да кара сам. Ема се справяше като голям човек. Караше напред, спираше да ни изчаква и пак продължаваше.

Пристигнали в Симеоново влязохме в първата кръчма да хапнем – беше вече около 14:00 и бяхме гладни и уморени. Заредихме батериите и поехме по поеслдния 1-1.5 км. към лифта. Нарекох го градско каране на ски, понеже се движехме по асфалтирани и черни пътища за коли.

Пресякохме комплекс манастира, слязохме със ските по стълбища и стигнахме колата на ски.
Всички бяхме щастливи и доволни. По късно се наредихме пред компютъра да гледаме клипчетата и снимките и сякаш отново се потопихме в това чудесно пътешествие.
Надявам се скоро да отркия и други трасета за този вид нов спорт за нас 🙂

2 КОМЕНТАРИ

1. Страхотно и браво на малките скиори! Впечатляващи са! На мен това също ми е едно от любимите трасета за стигане със ски до "вкъщи". Като пораснат повече може да пробвате качване с Лале 2 + Котва до ЧВ и спускане през Конярника до Златните и Княжево/Бояна. Едно време беше много вървежен маршрут, но откакто Конярника не работи, не знам доколко има хора да го правят. А пък за теб с пантите – направо кръгче Златни – Голи връх – ЧВ – Конярника – Златни 🙂

2. Цвети, мерси много. Предложения вариант ще го пробваме скоро, само не знам дали котвата върви до ЧВ. Иначе, предложението ти за пантене е супер и скоро ще го направя. Аз сътрин преди работа се качвам често горе, но това си е за цял преди обед :-).